صاف و صادق باشید تامین کنندگان فقط می توانند دررابطه با خواسته هایی که شما مطرح می کنید بهتان سرویس بدهند . اگر اطلاعات لازم رابه آنها ندهید آنچه می خواهید دریافت نمی کنید ،از دادن اطلاعات اندک به آنها خودداری کنید زیرا کارشما به نظرشان بی اهمیت می آید . در این مواقع اغلب کاملا برعکس عمل می کنند. به دنبال تجربه ی خاص صنعتی باشید کمپانی ای که تخصص آن در تولید اسنک است برای اپلیکیشن تولید غذای منجمد انتخاب مناسبی نیست . تولید کنندگان اغلب مناطق استراتژیک تخصصی شان را حول صنایع و اپلیکیشن هایشان می سازند . منابع تقاضای مصرف کنندگان در خود صنعت شماست . برداشت خود را بر مبنای گذشته قرارندهید بافرض داشتن نام و آوازه ی ضعیف یا داشتن تجربه ی بد در گذشته ی دور اتوماتیک وار یک تامین کننده را حذف نکنید به نظرات و انتقادات مشتریان از یک تامین کننده ی خوشنام بی توجه نباشید همه چیز تغییر می کند هیچ چیز همیشه ثابت نمی ماند ممکن است کمپانی ای که سال ها پیش خدمات بدی را ارائه می داد الان بهترین باشد و یا برعکس