می دانم که محصول فوق العاده ای دارید، ولی ممکن است مجبور باشید در مقیاس کوچکتر ی نسبت به تصورتان شروع کنید. یکی از بزرگترین موانع، یافتن یک فروشنده است. در کل با سفارش مقیاس کم از بسته بندی خود را با افزایش فروشتان بهبود ببخشید. قطعا وقتی یک تغییر در طرح بسته بندی خود دارید، برای مثال 10000 بسته کهنه و قدیمی دیگر بلا استفاده باقی می ماند .
بسته بندی محصول شما برحسب نیاز بازار به تغییر نیاز دارد. واقعیت مهم این است که طرح یک بسته بندی ثابت و پایدار نیست، بلکه با توجه به نیاز و درخواست مشتری تغییر می کند. حتی ممکن است به این دلیل تغییر کند که شما تجارتتان رونق گرفته در مقیاس های بزرگتر یاباتنوع بیشتری محصول خود را ارایه می دهید.
چیزی که در گذشته موثر بوده، الزاما در آینده هم به همان نحو نخواهد بود . باید در تفکر خود نوگرا و خلاق باشید. بدنبال تخصص و راهنمادر منابع خارجی بگردید ، با تغییرات بسته بندی و مواد آن همراه باشید ؛ به بیان دیگر به روز باشید ، هرگز سفارش بیش از حدی ندهید که نتوانید از آن استفاده کنید ، بزرگ فکر کنید و در آغاز قدم های کوچک بردارید