دومین حوزه نتیجه کلیدی در کسب و کار اقتصاد است . همه موفقیت سازمان به اقتصاد بستگی دارد.مدیران همواره تلاش می کنند تا در آمدهاراافزایش وهزینه ها را کاهش دهند . شمانیز به عنوان مدیر همیشه باید به هزینه خرج شده در مقایسه باارزش ایجاد شده فکر کنید .
اقتصاد همیشه به بیشینه سازی توجه دارد . همواره سعی کنید تا بالاترین نرخ بازگشت پول ،زمان ،انرژواحساس سرمایه گذاری شده دریک کارخاص راداشته باشید .
تمرکز برکیفت
سومین نتیجه کلیدی درمدیریت ،کیفیت کارتاحد زیادی تعیین کننده آینده کسب و کارتان است . شمابه عنوان مدیر معیارهای کیفیتی که برای محصولات و خدمات خود و همچنین برای کارتان درنظرمی گیرید، بسیار مهم هستند . به همین دلیل باید برکیفیت تمرکز کنید ،درباره آن صحبت کنید و مدام دیگران راتشویق کنید تا به روش های بهبودکیفیت خدمات به مشتریان داخلی و خارجی بیندیشند