می دانم که شما عاشق محصول خود هستید و مطمئن هستید که همه جواب ها را می دانید، ولی شما نمی توانید در همه زمینه ها فرد متخصصی باشید. به حرف و نظر دیگران در مورد بسته بندی محصولتان گوش کنید. به اندازه ای درایده های خود غرق نشوید که در تجاری بودن اشتباه کنید.
بدنبال این که بفهید آیا تصور بسته بندی شما در خارج از قلمرو شما با محصولی رقابت می کند یا خیر؟ منظورم این است که رقبا بسیارعلاقمند هستند که محصول شما را از قفسه فروشگاه ها حذف کنند.
منابع زیادی با هزینه کم یا مجانی و جود دارند. بسیاری فروشندگان فن طراحی را به عنوان بخشی از سفارش می دانند. منابع نامحدودی از موادوجود دارند که می توانند به شما در خصوص طراحی بسته بندی محصولتان اطلاعات پایه بدهند و شمارا از اشتباهات گران و سنگین بازدارند. اطمینان داشته باشید و آنها را چک کنید.
بزرگ فکر کنید ولی آماده مصالحه و سازش باشید. می دانم که محصول فوق العاده ای دارید. ولی ممکن است مجبورباشید درمقیاس کوچکتری نسبت به تصورتان شروع کنید. یکی از بزرگترین موانع، یافتن یک فروشنده است.
درکل باسفارش مقیاس کم ازبسته بندی محصول خود، شما این امکان رادارید که کیفیت بسته بندی خودرابا افزایش فروشتان بهبود ببخشید.
قطعا وقتی یک تغییردرطرح بسته بندی خود دارید، برای مثال 10000 بسته کهنه و قدیمی دیگر بلا استفاده باقی می ماند.
بسته بندی شما برحسب نیاز بازار به تغییر نیاز دارد. واقعیت مهم این است که طرح یک بسته بندی ثابت و پایدار نیست، بلکه با توجه به نیاز و درخواست مشتری تغییرمی کند.
حتی ممکن است به این دلیل تغییر می کند که شما تجارتتان رونق گرفته در مقیاس های بزرگتر یا با تنوع بیشتری محصول خودرا ارایه می دهید.
چیزی که درگذشته موثربوده، الزامادرآینده هم به همان نحو نخواهد بود. باید در تفکرخودنوگراو خلاق باشید. بدنبال تخصص وراهنمادرمنابع خارجی بگردید، با تغییرات بسته بندی و مواد آن همراه باشید؛ به بیان دیگربه روز باشید، هرگز سفارش بیش از حدی ندهید که نتوانید ازآن استفاده کنید، بزرگ فکر کنید و درآغاز قدم های کوچک بردارید
در این راه دستگاه های بسته بندی پیروز پک کمک کوچکی می توانند باشند. دستگاه هایی چون دستگاه بسته بندی بستنی در حیطه بسته بندی مواد غذایی و دستگاه بسته بندی ظروف و دستگاه های دیگر در حوزه و حیطه های دیگر.
برخی از ماشین های بسته بندی پیروز پک: