خط بسته بندی شکلات

خط اتوماتیک بسته بندی شکلات

خط بسته بندی شکلات

خط بسته بندی شکلات

آیا به دنبال راهی هستید تا فرآیند بسته‌بندی شکلات را سریع تر، بهداشتی‌تر و به صورت کاملاً اتوماتیک انجام دهید؟ خط اتوماتیک بسته‌بندی شکلات ما پاسخی مناسب به این نیازهاست. خط اتوماتیک بسته بندی شکلات که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته طراحی شده است شکلات از طریق یک نوار نقاله شکلات‌ها را به صورت مرتب و کاملاً بهداشتی به سمت دستک‌های سورتر منتقل می‌کند. سپس، با استفاده از دستک‌هاشکلات‌هاسورت می شوندو به صورت تکی و در ردیف‌های منظم در خط بسته‌بندی قرار می‌گیرند. فرآیند بسته‌بندی به صورت کاملاً اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌شود، که به شما امکان می‌دهد نیاز به نیروی انسانی را به حداقل برسانید و هزینه‌های مربوط به نیروی کار را کاهش دهید. از طریق استفاده از خط اتوماتیک بسته‌بندی شکلات ما، شما علاوه بر بهبود بهره‌وری و کیفیت محصولات زمان و هزینه‌های مربوط به دستگاه‌ها و خطوط بسته‌بندی خود نیز دست خواهید یافت. اطمینان داریم که همه این سرمایه‌گذاری در طول مدت کوتاهی به شما بازگشت سرمایه خواهد داد. با خط اتوماتیک بسته‌بندی شکلات ما، از طراحی و ساختاری کاملاً بهداشتی، سرعت بالا و عملکرد قابل اعتماد برخوردار خواهید بود. به ما اعتماد کنید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا فرآیند بسته‌بندی شکلات خود را به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل کنید.

خط بسته بندی شکلات

دستگاه بسته بندی آنجل

دستگاه بسته بندی شکلات

دستگاه بسته بندی آنجل

خط اتوماتیک بسته بندی شکلات

واحد فروش پیروزپک

کارشناس فروش

09136003650

09130213650

03135315552

کارشناس خدمات پس از فروش

09135463650

03135315552

آیا به دنبال راه‌حلی برای بسته‌بندی محصولات خود هستید؟ ما با بهترین قیمت‌ها دستگاه‌های بسته‌بندی را به شما عرضه می‌کنیم. با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درباره خرید و فروش دستگاه‌های بسته‌بندی دریافت کنید. بسته‌بندی محصولات شما را ساده و کارآمد کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های بالا تماس حاصل فرمائید.

دستگاه های بسته بندی پیلوپک

دستگاه های بسته بندی سلفون ازبالا (کلاسیک) مناسب برای محصولات با عرض بسته بندی 1 تا 17 سانتی متر می باشد .مناسب برای محصولاتی مانند: لباس ، کاور ، آچار، نان ، ست بیمارستانی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های بسته بندی چهارطرف دوخت (اسکات) مناسب برای محصولات با عرض بسته بندی 1 تا 17سانتی متر می باشد .مناسب برای محصولاتی مانند: پد الکلی، ست سوزن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های بسته بندی سلفون از پایین (دلفین) مناسب برای محصولات با عرض بسته بندی 1 تا 35 می باشد .مناسب برای محصولاتی مانند: لباس ، کاور ، آچار، نان ،ست بیمارستانی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های بسته بندی سلفون از بالا (آنجل) مناسب برای محصولات با عرض بسته بندی 1 الی 25 سانتی متر می باشد . مناسب برای محصولاتی مانند: شکلات ، شیرینی ، کیک، خرما و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.