دستگاه بسته بندی اسکات 150

دستگاه بسته بندی اسکات

محصولاتی که قابلیت بسته بندی با دستگاه بسته بندی اسکات 150 را دارند:

دستگاه بسته بندی اسکات 150 قابلیت بسته بندی محصولاتی مانند : دستگاه بسته بندی پد الکلی ، دستگاه بسته بندی گاز استریل،دستگاه بسته بندی  پد بهداشتی باند، دستگاه بسته بندی باند گچی ، دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی

دستگاه بسته بندی اسکات 150 پیروزپک با قابلیت دوخت چهار طرف و بسته‌بندی فیلم (سلفون) از پایین و بالا به صورت یکنواخت عمل می‌کند. این دستگاه برای بسته‌بندی انواع محصولات از جمله دستگاه بسته بندی پد الکلی، دستگاه بسته بندی پد آرایشی،دستگاه بسته بندی پد بهداشتی،دستگاه بسته بندی گاز استریل و تجهیزات پزشکی به‌کار می‌رود. از طریق بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته، این دستگاه قادر به انجام بسته‌بندی با دقت و کیفیت بالاست. با توجه به متغیرهای مختلف محصولات و نیاز به بسته‌بندی دقیق و استریل، دستگاه اسکات پیروزپک با عملکرد مناسب و طراحی بهینه، به این نیازها پاسخ می‌دهد و محصولات را با حفظ کیفیت و ایمنی بسته‌بندی می‌کند

واحد فروش پیروزپک

کارشناس فروش

09136003650

09130213650

03135315552

کارشناس خدمات پس از فروش

09135463650

03135315552

آیا به دنبال راه‌حلی برای بسته‌بندی محصولات خود هستید؟ ما با بهترین قیمت‌ها دستگاه‌های بسته‌بندی را به شما عرضه می‌کنیم. با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درباره خرید و فروش دستگاه‌های بسته‌بندی دریافت کنید. بسته‌بندی محصولات شما را ساده و کارآمد کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های بالا تماس حاصل فرمائید.

دستگاه های بسته بندی پیلوپک

دستگاه های بسته بندی سلفون ازبالا (کلاسیک) مناسب برای محصولات با عرض بسته بندی 1 تا 17 سانتی متر می باشد .مناسب برای محصولاتی مانند: لباس ، کاور ، آچار، نان ، ست بیمارستانی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های بسته بندی چهارطرف دوخت (اسکات) مناسب برای محصولات با عرض بسته بندی 1 تا 17سانتی متر می باشد .مناسب برای محصولاتی مانند: پد الکلی، ست سوزن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های بسته بندی سلفون از پایین (دلفین) مناسب برای محصولات با عرض بسته بندی 1 تا 35 می باشد .مناسب برای محصولاتی مانند: لباس ، کاور ، آچار، نان ،ست بیمارستانی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های بسته بندی سلفون از بالا (آنجل) مناسب برای محصولات با عرض بسته بندی 1 الی 25 سانتی متر می باشد . مناسب برای محصولاتی مانند: شکلات ، شیرینی ، کیک، خرما و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.