راهکار های جذاب برای بسته بندی بیسکویت

دستگاه‌‌های بستـه بندی پیروزپک قادر به بسته‌بندی‌ انواع بیسکویت
انواع ویفر ،بیسکویت ترد، بیسکویت مادر، های‌‌بای،کوکی و..می باشد.

فــرم قـرارگرفتــن محصــول در یـک بسـتـه

بـهتـرین راه حـل بـرای بستـه‌ بنــدی مـحصول خـود را انتخـاب کنیـد. بستـه‌‌بندی منحصر‌به فـرد،‌ باعث بهینـه‌‌سـازی فـرآیند‌تـولیدمی‌گردد.

ویژگی های بسته بندی پیلوپک

واحد فروش پیروزپک

کارشناس فروش

09136003650

09130213650

03135315552

کارشناس خدمات پس از فروش

09135463650

03135315552

آیا به دنبال راه‌حلی برای بسته‌بندی محصولات خود هستید؟ ما با بهترین قیمت‌ها دستگاه‌های بسته‌بندی را به شما عرضه می‌کنیم. با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درباره خرید و فروش دستگاه‌های بسته‌بندی دریافت کنید. بسته‌بندی محصولات شما را ساده و کارآمد کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های بالا تماس حاصل فرمائید.

دستگاه بسته‌ بنـدی پیلـوپـک به صورت بسته بندی سـه طرف دوخت می باشد که شکل ظاهری محصول در داخل بسته راحفظ می کندهمچنین از ورود گـرد وغبـار، آلودگـی و هرگونه باکتری و میکروب به داخل بسته جلوگیری می کند. این روش بستـه‌ بندی نه تنـها به حفـظ تازگی وماندگاری محصـولات کمک می‌کنـد بلکـه با نمایش ظاهری زیبا و بی‌ نظیر خود مشتریان بیشتری را برای محصول بسته بندی شده به ارمغان می آورد. برای دریافت اطلاعات بیـشتـر و گرفتن مشاوره رایگان در مورد دستگـاه های بستـه بندی پیـلوپـک با شمـاره 09136003650 تـماس حاصــل فرمـاییـد .

دستگاه های مناسب برای این محصول

دستگاه‌های بسته‌ بندی بستنی با فیدر یکی از تجهیزات مهم در صنعت بسته‌ بندی بستنی هستند. این دستگاه‌ ها به منظور افزایش سرعت و دقت در فرآیند بسته‌ بندی بستنی طراحی شده‌اند. فیدرها نیز به عنوان تجهیزاتی عمل می‌کنند که مواد اولیه را به دستـگاه بسـته‌ بندی منـتـقل می‌کننــد.

دستگاه‌های بسته‌بندی بستنی با فیدر یکی از تـجـهیـزات مهــم در صنـعـت بسـته‌‌‌ بنـدی بستـنی هستند. این دستــگاه‌ ها به منـظـور افزایش سرعت و دقت در فرآیند بسته‌بندی بستنی طراحی شده‌اند. فیدرها نیز به عنـوان تجـهیـزاتی عمـل می‌کننـد که مــواد اولیــه را بــه دستـگـاه بســته‌ بنـدی منتـقل می‌کننـد.

پارامترهای اندازه گیری بسته بندی

ارتفاع بسته بندی

عرض بسته بندی

طول بسته بندی

محصولات بسته بندی شده بادستگاه بسته بندی پیلوپک

Visits: 0